Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Σκέψεις για τον Άγιο-Βασίλη


Διαβάστε συγκινητικά παιδικά γράμματα στον Άγιο-Βασίλη!
«Αγαπημένε μου Άγιε-Βασίλη, φέτος τα Χριστούγεννα θα ήθελα να σου ζητήσω…» είναι ένα αίτημα απλό και ξεκάθαρο που θέτουν χιλιάδες παιδιά κάθε χρόνο σ’ όλο τον κόσμο. Παιδικά όνειρα, επιθυμίες, αποδίδονται τόσο απλά σε ένα χαρτί αλλά με τόσο βαθιά νοήματα και μηνύματα τις περισσότερες φορές. Πολλοί ταυτίζουν τα γράμματα των παιδιών με λίστα για καινούργια παιχνίδια. Στην πραγματικότητα, όμως, το γράμμα προς τον Άγιο- Βασίλη συμβολίζει την ελπίδα και την προσμονή ότι μέσα στην μαγεία των Χριστουγέννων όλα μπορούν να γίνουν.
Υπάρχουν χιλιάδες παιδιά στο κόσμο που στο γράμμα τους δεν ζητούν παιχνίδια αλλά μιλούν για αγάπη, ευτυχία, ειρήνη ακόμα και για την υγεία. Τα γράμματα αυτά σοκάρουν, δίνοντας μια ευκαιρία να αναθεωρήσει κανείς βασικά πράγματα για τη ζωή. Η καθημερινότητα, το κυνήγι των υλικών αγαθών πολλές φορές κάνει τους ανθρώπους να χάνουν το πραγματικό νόημα της ζωής. Διαβάζοντας τα γράμματα των παιδιών βλέπει κανείς πως ένα παιδί μπορεί τόσο απλά να αποδώσει το νόημα ζωής σε λίγες μόνο σειρές. Πως μπορούν να επιτύχουν κάτι τέτοιο; Ποιος ξέρει; Ίσως φταίει η παιδική αθωότητα! Μοιραστείτε φέτος με τα παιδιά σας την μαγεία των Χριστουγέννων, αφήνοντας τα να σας ταξιδέψουν στην χώρα της δικής τους φαντασίας, εκεί που κάθε επιθυμία μπορεί να εισακουστεί, εκεί που κάποιος καλός Άγιος υπάρχει, για τον καθένα από εμάς!
Διαβάστε μερικά αποσπάσματα από παιδικά γράμματα προς τον Άγιο–Βασίλη:
«Αη Βασίλη,
Ξέρω ότι υπάρχεις, ότι υπάρχει το πνεύμα σου,
Και ικανοποιεί τα όνειρα των παιδιών. Ξέρω ότι θα πραγματοποιήσεις και το δικό μου. Πρώτα πρώτα να κάνεις καλά τη μαμά μου που είναι άρρωστη. Όταν ήταν καλά και δούλευε πάντα ερχόταν ο Άγιος Βασίλης, τώρα ξέρω ότι εκείνη έφερνε τα δώρα..Εγώ θέλω μόνο να κάνεις καλά την μαμά μου και να ξανά χαμογελάει πάντα..»
Ένα άλλο παιδί γράφει:
«Άγιε μου Βασίλη, είμαι η Μαρία και θέλω να σου πω ότι σε αγαπώ πολύ…
Για φέτος θέλω να φέρεις ειρήνη και αγάπη σε όλο τον κόσμο. Ξέρω ότι έχεις πολύ δουλειά για αυτό αν θέλεις πέρασε πρώτα από τα σπίτια των παιδιών που έχουν περισσότερη ανάγκη»
phgh:.ilovestyle.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου